Grunnleggende informasjon

Europas ledende virksomhet innenfor vannbehandling

The Best Water Technology-gruppen er i dag Europas ledende virksomhet innenfor vannteknologi. Samtlige medarbeidere har samme mål. Vi ønsker å levere den beste vannbehandlingen til private husholdninger, industri og næringsliv samt til større, avanserte systemer for å kunne tilby våre kunder best mulig sikkerhet, hygiene og helsegevinst i deres daglige kontakt med vann. Dette gjøres ved hjelp av innovativ, økonomisk og miljøvennlig behandlingsteknologi.

BWT tilbyr moderne vannbehandlingssystemer og -tjenester til drikkevann, farmasøytisk industri og prosessvann, oppvarmingsvann, kjele- og kjølevann samt vann til aircondition-, klimaanlegg og svømmebasseng. BWTs FoU-medarbeidere har jobbet med de fleste moderne metoder på nye prosesser og materialer for å kunne utvikle miljøvennlige og økonomiske produkter. Lavere energiforbruk er et meget viktig aspekt her, og det samme er reduksjon av CO2-utslipp.